Egy internetszolgáltató villámgyorsan Tokiót varázsolt Milánóból

5 évvel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , ,

Amikor nagy sebességű internetet reklámozol, nem sokat tehetsz azon kívül, hogy kihangsúlyozod, mennyire gyors. A FastWeb és az M&C Saatchi milánói ügynökség ötlete azonban ennél sokkal okosabb és megmutatja, hogy a megfelelő megközelítésmóddal minden ötlet eladható – írja a SimplyZesty.

A milánói ingázókat furcsa látvány fogadta, amikor leszálltak a vonatról. Ahelyett, hogy a „Moscova” nevű állomásra érkeztek volna, „Shibuya” megállóban kötöttek ki Tokióban. Persze, valójában nem oda kerültek, csak úgy rendezték meg a környezetet egyetlen éjszaka alatt, hogy így tűnjön, 120 japán színész és egy jó sok kellék segítségével.

Nézzétek meg, mennyi munkát fektettek az ámításba és hány apró részletből épült fel a kampány:

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező