Egyszerűsíti a Snapchat az eddig is jelen lévő reklámfunkcióját azzal, hogy három egyszerű lépésre csökkenti a hirdetéskészítést. A lépéssel a vállalat nem titkoltan még több céget akar arra csábítani, hogy a platformon folytassanak marketingkampányokat.

Az Instant Create névre keresztelt fejlesztés azt ígéri, hogy könnyedén el tud érni olyan felhasználókat, akik érdekeltek lehetnek a vállalatok termékeiben. Ez azért nagy szó, mert az eddigi tapasztalatok mind azt bizonyították, hogy a Snapchaten jelen lévő internetezők nem nagyon szeretnek reklámokat látni az idővonalukon – még annál is kevésbé, mint más közösségi médián.

A funkció mellett természetesen megmarad a hosszadalmasabb, részletesebb reklámkészítési módszer. Mostantól ezek között lehet választani a “Reklám készítése” gomb alatt.

Az új verzióban mindössze egy előre elkészített sémára kell a kívánt szöveget ráírni, majd beállítani, hogy milyen területen és kiket célozzon meg a hirdetés. Ezen kívül csak annak időtartamát és büdzséjét kell megadni, és máris publikálható lesz az.

Forrás: Social Media Today