Egyszerűbbé vált az Instagramos üzenetkezelés a business fiókokkal

Az Instagram már nemcsak a mezei felhasználók kedvelt játszótere, de jó ideje megjelentek a különböző brandek is, amik nem csupán hirdetésre használják a platformot, de új termékeket tudnak bejelenteni, nyereményjátékokat és versenyeket szerveznek a képmegosztón, illetve adott a lehetőség kommunikálni a követőkkel.

Utóbbit könnyíti meg az Instagram legújabb fejlesztése, a business fiókok számára átdolgozott üzenetküldés, amit egy blogposztban jelentett be a szolgáltatás. A bejegyzés szerint a már elérhető funkciónak hála az ügyfelek levelei már egyből a Direct inboxba kerülnek, illetve lehetővé vált az üzenetek „csillagozása”, továbbá a szűrés, amivel egyszerűbb visszakeresni azokat a felhasználókat, akikkel folytatnánk egy beszélgetést.

Emellé az Instagram azt is bejelentette, hogy a következő hetekben kezdik a gyakran ismételt kérdéseket kezelő gyorsválasz (quick replay) funkció tesztelését, ami ugyancsak a business fiókok számára készül, és szintén azt a célt szolgálja, hogy a brandek minél gyorsabban és gördülékenyebben tudjanak kommunikálni a követőikkel.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező