Elkezdődött a hirdetések tesztelése Messengeren

3 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , ,

Már jóideje tény, hogy hamarosan a Messengeren is megjelennek a hirdetések, a napokban pedig elindult a tesztüzem is.

A Messenger-hirdetések lehetőségéről korábban itt írtunk:

Most már biztos: jönnek a szponzorált üzenetek Messengerbe

A tesztüzem Ausztráliában és Thaiföldön indult el, a márkák itt  tudják tesztelni, hogy hirdetéseik a Messengeren is megjelenjenek, a Facebook értesítőihez hasonló formában.

Mindez nem fog jól kinézni, de a Facebook legalább a felhasználókra bízza, hogy egyáltalán akarják-e látni a hirdetéseket. Azok ugyanis addig nem jelennek meg a párbeszéd során, míg a felhasználók rá nem kattintanak az “ad experience” gombra az üdvözlőoldalon, vagy még nem folytattak üzenetcserét a hirdető márkával. Ez a felhasználók oldaláról jó hír, ám a hirdetőknél jogosan merül majd fel a kérdés, hogy akkor ezesetben pontosan mi is garantálja azt, hogy bárkihez is eljut a promótált tartalmuk.

A Facebook szerint a felhasználókat érdeklik a párbeszédek a márkákkal és élvezik a velük való interakciót. A hirdetések pedig a mammut social media cég szerint nem lesznek hatással a Messenger felhasználói élményére.

A Messengeren megjelenő hirdetésektr még minden bizonnyal a világ többi részének várni kell, habár a Facebooknak egyre sürgetőbb lehet bevezetése. A kék óriás ugyanis a hirdetéseket tekintve fogy ki a helyből, a Messenger pedig sok új felületet biztosítana.

Eme oknál fogva indítják el a hirdetéseket a Facebook-csoportokban is. Erről itt olvashattok:

Jönnek a hirdetések a Facebook-csoportokba

Sűrű év lesz 2017 a Messenger számára. Hogy mi várható, arról itt olvashattok:

Erről fog szólni 2017 a Messenger számára

Forrás: We Are Social Media

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező