Emoji miatt robbant ki az évszázad hamburger vitája

2 héttel ezelőtt by in Google, Social Media Címke:, , , , , , ,

Twitteren robbant ki az év eddigi leghevesebb vitája, ami azóta szó szerint megosztotta az internetet: a Google legújabb hamburgert ábrázoló emoji-jában alulra került a sajt. A szőrszálhasogató felhasználók akár annyiban is hagyhatták volna a dolgot, de a Google CEO-ja tweetben válaszolt. Aztán elszabadult a pokol.

Miután a Google CEO-ja feltette a kérdést, hogy hogyan is kell kinéznie normális esetben egy hamburgernek, a fél internet az Emojipedia-ra szabadult. Az Emojipedia szintén Twitteren reagált az eseményekre, és bemutatta a legismertebb hamburger emojikat, ezért az is kiderült, hogy kizárólag a Google ikonján szerepel alul a sajt. Ez az apróság annyira megosztónak bizonyult, hogy a hírportálok azonnal lecsaptak a leghíresebb hamburger designerekre, sőt még a McDonalds és a Microsoft is beszállt a vitába. Sajnos konszenzus továbbra sem született azzal kapcsolatban, hogy hova kerüljön a sajt, a paradicsom vagy a saláta egy hamburgerben, cserébe viszont ma reggelre az összes hírcsatorna tele volt minden idők legnagyobb hamburger vitájával.

És hogy mi a legszebb az egészben? A közösségi médiát lázban tartó témára a Snapchat csapott le elsőként, és létrehozott egy speciális hamburger filtert.

Így használd az emojikat üzleti célokra:

7 tipp a hangulatjelek használatához az online marketingben

Forrás: Washington Post

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező