Egyre több zenekedvelő felhasználó fedezi fel a Musical.ly alkalmazásban rejlő lehetőségeket. A legtöbb rajongó által követett felhasználók pedig, akár kisebb vagyonokat is kereshetnek azzal, hogy rövid videóklippeket osztanak meg a közösségi csatornán.

A zenés alkalmazás 200.000.000 felhasználóval rendelkezik világszerte, akik közül 60 millió júzer már napi rendszerességgel használja a Musical.ly-t.

Megközelítőleg 13 millió új videót töltenek fel az alkalmazásba naponta, bár ezek többsége inkább humoros jelleggel készül, mintsem bemutatkozó videónak.

Az egyik legsikeresebb Musical.ly sztár Ariel Martin (@babyariel), akinek közel 24 millió rajongója van a platformon. Ariel fő állású multiplatform influencer, 4 különböző csatornával (Instagram, Snapchat, Youtube, Musical.ly) és olyan neves márkákkal dolgozott már együtt, mint a Sour Patch Kids vagy éppen az Universal Studios.

Ariel hat számjegyű jövedelemre tesz szert évente kampányaiból, természetesen amerikai dollárban. (Ez 25.000.000-250.000.000 Ft adózás előtti bevételt jelent évente)

Általánosságban elmondható, hogy egy véleményvezéreknek akár 200-20.000 dollár közötti összeget is hajlandóak a vállalatok kifizetni egy-egy márkázott posztért. Ez persze elsősorban az angolszász területeken tevékeny influencerekre vonatkozik.

Nem hallottál még a Musical.ly alkalmazásról? Klikkelj ide és ismerd meg! 😉

Forrás: IMH