Erre a 10 márkára buktak a fiatalok 2017-ben

2 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

Cseppet sem meglepő, hogy a 18-29 közötti generáció jelentős időt és pénzt áldoz a legnagyobb digitális márkákra. A YouGov BrandIndex évente 1,5 millió fogyasztót kérdez meg a kedvenc brandjeikről, és már közzé is tették az eredményeket. Hogy mit szeret az Y-generáció? A listán helyet kapott 1-2 meglepetés is, de feltétlenül olyan eredmény született, amit a hirdetőknek is megéri majd számba venni.

 

Nem annyira váratlan, hogy a Facebook és a Netflix továbbra is vezeti a listát, az előző 83,5 százalékos eredménnyel. Viszont az ezt követő három helyre olyan márkáknak sikerült feltornázniuk magukat, mint a H-E-B, a Walmart és a Victoria’s Secret, akik szinte újjászülettek a plázák hamvaiból. A 10-es listára viszont a Facebook mellett felküzdötték magukat olyan közösségi brandek is, mint a YouTube és a Snapchat.

Feltétlenül megfontolandó és érdekes eredmény, hogy a listára olyan tech óriások kerültek fel, mint a Facebook, YouTube, Netflix, Snapchat és Amazon, ami azt mutatja, hogy egyre közelebb kerül egymáshoz a szoftver szolgáltatás és a kereskedelem. A YouGov CEO-ja szerint erre az lehet a magyarázat, hogy ezek a brandek sok szempontból könnyebbé teszik a mindennapi életünket, ami azt jelenti, hogy valós igényeket elégítenek ki. A fiatalabb generációk óriási hatással vannak arra, amit a piac többi részén vásárolnak, ezért kiemelten fontos megérteni, hogy melyek azok a dolgok, amik igazán lázba hozzák őket.

A világ 10 legismertebb márkalogójára vonatkozó kísérletről itt számoltunk be:

Kísérlet: 100 felhasználó lerajzolta a világ 10 legismertebb márkalogóját

 

A KFC kreatív kampányáról itt írtunk:

A KFC új kampányában mutatta be a világ első GPS kazettáját

 

Forrás: Ad Week

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező