7 érv, amiért a márkádnak Facebook csoportot kell indítania

3 hónappal ezelőtt by in Facebook Címke:,

2018 januárjában jelentette be a Facebook első embere, hogy a világ legnagyobb közösségi csatornája megváltoztatja korábbi algoritmusát, amellyel a közösségi óriás az emberek közti kommunikáció minőségét kívánja elősegíteni.

A bejelentés kapcsán számos vita alakult ki a social media fórumokon a szakértők között. Egy kérdésben azonban egységes álláspontot képviseltek a szakemberek:

“a jövőben még inkább felértékelődhet a Facebook csoportok szerepe a márkák kommunikációja során.”

Ezt támasztja alá a Facebook másik idei bejelentése is, miszerint a csoportok adminjai anyagi és technikai támogatást is kapnak a jövőbeli munkájukhoz.

A márkakommunikáció számára is kiváló lehetőség

A csoportok a márkák PR- és marketing kommunikációját is számos módon képesek elősegíteni, ebből soroljuk fel a mai bejegyzésben a legfontosabbakat:

  1. Organikus növekedés: A Facebook automatikusan azonosítja a csoport iránt érdeklődőket és ingyenesen ajánlja nekik a csoportot.
  2. Magasabb átkattintás: A csoportokban megosztott linkek átkattintási aránya nagyobb, mint az oldalakon.
  3. Elkötelezettebb rajongók: A csoportok tagjainak exkluzív híreket vagy kedvezményeket is kínálhatsz, vagyis egy kiemelt követőtábort és elkötelezettebb közösséget hozhatsz létre a márkád számára.
  4. Magasabb interakció: Egy csoport tagjai nagyobb valószínűséggel lépnek egymással kapcsolatba, mint az oldalak követői, ez pedig nagyobb interakcióhoz vezet.
  5. Önálló életre kelhet: Ha jól csinálod, akkor akár önálló életre is kelhet a csoportod és a márkád rajongói nélküled is elkezdhetnek kommunikálni (tapasztalatot cserélni) egymással.
  6. Vírusszerűen terjedhet: A csoport tagjai barátaikat és ismerőseiket is felvehetik a csoportba, ami robbanásszerű növekedéshez is vezethet.
  7. Tömeges üzenetküldést kiváltja: Akár többezer üzenetet is küldhetsz a rajongóidnak ingyenesen, amit rögtön elérnek. Ezzel pénzt, időt és energiát spórolhatsz.

Ezek a bejegyzések is érdekelhetnek:

Forrás: WPBuzz, Be Social

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező