Extrém kihívások a Youtube-on

6 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, ,

A 21. század egyik legnagyobb találmánya minden bizonnyal a közösségi csatornák megjelenése volt, amely örökre megváltoztatta az emberek közötti kommunikációt. A számtalan előny mellett azonban, sajnos árnyoldalai is van elterjedésüknek, amely leginkább a fiatal generáció képviselőit érinti. Erre a legjobb példát a baleset- és életveszélyes extrém kihívások elterjedése jelenti, amelyek egyre durvább, betegesebb és vállalhatatlanabb feladatok elé állítják a felhasználókat.

Tide Pod Challenge 2018

Itt van rögtön a legújabb őrület, az ún. „Tide Pod Challenge 2018″, amely most éppen arra buzdítja az internetező tinédzsereket, hogy fedezzék fel és osszák meg a világgal a mosószer-kapszula evés különböző fajtáit.

Az ízléses, színes kapszulákkal csupán annyi a bibi, hogy mérgező vegyi anyagokkal vannak teletömve, amire a szervezet azonnali öklendezéssel és hányással reagál. Abban az esetben pedig, ha a tinédzserek „túl jól végeznék” a dolgukat, súlyos mérgezéshez és halálhoz is vezethet a fogyasztásuk.

Éppen ez volt a téma az RTL Klub reggeli adásában is, ahol Forgács Mariann social media szakértő mesélt a műsorvezetőknek a megdöbbentő jelenségről.

Az elmúlt évek legismertebb kihívásai

Az elmúlt években számtalan őrült kihívás került már reflektorfénybe a Youtube-on, a jövő pedig valószínűleg egyre extrémebb ötleteket tartogat. Íme a 3 legismertebb kihívás, az elmúlt évekből:

Cinnamon Challenge: A kihívás keretein belül egy nagy adag fahéjat kellett szájba venni és megpróbálni lenyelni. Glozell Green videója magáért beszél. (0:58-tól a lényeg)

Hot Pepper Challenge: Az csípős paprika kihívás során a világ legerősebb paprikáiból kellett enni és filmre venni annak hatását. A Habanero, Bhut Jolokia és Trinidad Moruga Scorpion paprikák azonban a legtöbb Youtube-eren kifogtak.

Ice Bucket Challenge: Az jeges vödör kihívás különleges volt, hiszen jótékony célt szolgált. Ennek eredményképpen a Microsoft alapítója és a Facebook első embere is sikeresen teljesítette azt.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező