Több cég is megújult idén – hol kisebb, hol nagyobb változások történtek. Ezek a megújulások a logókban is meglátszanak. Mutatjuk.

A Reebok, a Foursquare, vagy az Airbnb látványos változásokon mentek keresztül, ellentétben például olyan cégekkel, mint a Google vagy a Cadillac, akik jóval finomabban frissítettek a logóikon.

A Google két hónappal ezelőtt, tényleg alig feltűnő, apró változtatást hajtott végre, csupán a “g” és az “l” betűk kerültek egy kicsit odébb.

ih1e365qxlsolgjyh03v

A Foursquare viszont teljes ráncfelvarráson esett át, köszönhetően annak, hogy az app “kistestvére”, a Swarm létrejött.

Ilyen volt:

foursquare1

 

Ilyen lett:foursquare2

A Bacardi letisztultabbra vette a figurát, és lekicsinyítette a denevért:

Ilyen volt:

bacardi1

 

Ilyen lett:bacardi2

A PayPal a régi logóját pofozta ki, többek között élénkebb színekre váltottak:

Ilyen volt:

paypal1

 

Ilyen lett:paypal2

A Lipton új logója nem biztos, hogy telitalálat lett, minket a Lay’s chips-re emlékeztet.

Ilyen volt:

lipton1

 

Ilyen lett:

lipton2

 

Ugye, hogy hasonlít?liptonlays

A Cadillac megszabadult a babérkoszorújától:

Ilyen volt:

cadillac1

 

Ilyen lett:cadillac2

Az olasz foci szerelmeseinek biztosan feltűnt, hogy az FC Internazionale Milano is kicsit újított:

Ilyen volt:

inter1

 

Ilyen lett:inter2

És íme a Reebok új logója:

Ilyen volt:

reebok1

 

Ilyen lett:reebok2