Ezért éri meg Instagram Stories-ban hirdetni

3 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , ,

A reklámpiac folyamatosan változik, és állandóan újabbnál újabb hirdetési formátumok jelennek meg. Már nem csak rövid hirdetések, de eltűnő hirdetések is léteznek: a Stories igazi teret hagy a kreativitásnak. A kérdés az, hogy milyen hatékonysággal tud működni a story-telling a márkák esetében ezeken a platformokon. A hirdetőknek úgy kell tekinteniük a Stories-ra, mint egy kiugró lehetőségre, és be is mutatjuk, hogy miért!

  1. Ezentúl másképp közeledsz a story-tellinghez

Természetesen ez merőben különbözik a hagyományos reklámoktól, viszont ez a fajta tartalom soha nem tapasztalt szabadságot és fantáziát biztosít a hirdetők számára. Nincsenek szabályok, akár még spontán tartalmakat is kreálhatunk, a lényeg az, hogy ütős legyen. Az Instagram Stories számos eszközt biztosít, amivel igazán személyes contentet gyárthatunk a márkánk arculatától függően.

 

  1. Ez is egy kísérlet

A Stories funkción keresztül nem csak a hirdető, de a fogyasztók is kísérletezhetnek: az interakciónak rengeteg módja van. Az olyan interakciós elemeken keresztül, mint például a szünet, a kattintás, elhúzás stb. a felhasználók jobban fognak figyelni a tartalomra is.

 

  1. Rugalmas, de koherens

Ez az egyedi forma lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy könnyed és játékos formában kommunikálják a márkaüzenetet. Ha egy komplex történetet akarunk létrehozni, akkor ez lesz a megfelelő formátum, hiszen több üzenetet is összefűzhetünk, és naponta megoszthatunk egy részletet. Ne szabad elfelejteni, hogy minden részlet fontos!

 

  1. Itt megtalálod az embereket

Önmagában meggyőző érv, hogy az Instagram Stories-t naponta 250 millió user használja. Ráadásul a 25 év alatti korosztály átlagosan 32 percet tölt naponta a felületen.

 

  1. A kreatív lehetőségek tárháza

2016 augusztusa óta az Instagram Stories több mint 20 új funkciót mutatott be a felületen. Ez azt jelenti, hogy még kreatívabb hirdetéseket tudunk létrehozni a különböző eszközök segítségével.

 

  1. Maradandó benyomást kelt

Az igaz, hogy a Stories formátum nem tart örökké, viszont a benyomásait emlékezetessé tehetjük. Arról nem is beszélve, hogy ez a hirdetési fajta továbbra sem reklám ízű, ezért nem idegeníti el a felhasználókat.

Az Instagram legújabb eszközéről itt írtunk:

Az Instagram Superzoom lesz az új Boomerang

Tippek az influencerekkel való együttműködéshez az alábbi linken:

4 kreatív módszer az együttműködéshez Instagram influencerekkel

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező