Globálisan elérhetővé váltak a Messenger reklámok

1 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , , , , , ,

Az ausztráliai és thaiföldi tesztüzem után végre világszerte használhatjuk a Messenger reklámokat.

A Facebook fáradhatatlanul törekedett arra, hogy két milliárd felhasználója letöltse a közösségi oldal üzenetküldő alkalmazását, a Messengert. Az utóbbi időben nagy sikereket könyvelhettek el – eddig 1,2 milliárd ember telepítette az appot – így a kék óriás készen áll új bevételi forrást csatasorba állítani, reménykedve, hogy a hirdetők a felhasználók számát látva érdemesnek tartják reklámfelületként használni a Messengert.

De hogyan is működnek a Messenger reklámjai?

Hirdetéseink az alkalmazás főoldalán fognak megjelenni. Amikor egy user éppen görgeti az üzeneteket, azok között fog megjelenni egy új, “szponzorált” üzenet, majd megnyitás után az általunk korábban kiválasztott helyre irányítja a felhasználót – landing page-re, website-ra, Messenger beszélgetésbe stb. Tehát, itt igazán kreatívnak kell lennünk, hogy megfogjuk a netezők figyelmét.

Azoknak, akik CTA átirányítással akarnak Messengerre reklámot létrehozni, jó tudniuk, hogy a “click to Messenger” reklámok ugyanúgy elérhetők Instagramon, mint a Facebookon.

Láthattunk már próbálkozásokat az üzenetküldő app átalakítására különböző eszközökkel (mint például mobilos fizető alkalmazásként használva vagy chatbotot beleépítve), ezek azonban nem arattak nagy sikert. A Marketing Dive szerint “a hagyományos reklámok megjelenése a Messengeren talán egyfajta beismerése annak, hogy egyes bevételszerzési stratégiák nem a várt módon működtek“.

Úgyhogy most türelmesen várjuk, vajon ez a frissítés képes lesz-e utat törni magának. Addig próbáljuk ki a Facebook új targetálási módszereit:

Instagram közönséget is targetálhatunk Facebookon

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező