A Snapchat most azt fontolgatja, hogy a jövőben minimum 3 másodpercig kell néznünk egy hirdetést, mielőtt átugorhatnánk. Ez jelentős változás lehet a közösségi oldalon.

Sokan tapasztalhatták, hogy eddig semmi sem akadályozott meg a hirdetések átugrásában, azonban ha minden igaz, ez a jövőben megváltozhat. A közösségi platform eddig nagyon óvatos volt a hirdetéseivel, hiszen a célközönsége a legkevésbé toleráns a reklámokkal szemben. Most azonban úgy tűnik, hogy egyre erősebb nyomásnak vannak kitéve a hirdetők oldaláról, ezért be fogják vezetni a minimum 3 másodperces időkorlátot. A népszerű közösségi oldal jó eséllyel átveheti a YouTube jól bevált megoldásait.

Eddig számos hirdető megerősítette a hírt, tehát valószínű, hogy hamarosan bevezetik a változtatást.  A legnagyobb kérdés természetesen az, hogyan fognak reagálni a Snapchat felhasználói. Milyen változások jöhetnek még 2018-ban?

 

A WhatsApp egyre népszerűbbé válik:

75 milliárd üzenetet küldtünk Szilveszterkor WhatsApp-on

A Facebook legfrissebb fejlesztéséről itt számoltunk be:

A Facebook jelezni fogja a Page posztok gyakoriságát a keresőben

Forrás: We Are Social Media