A világ egyik legismertebb magazinja, az idén hurrikánként végigsöprő #MeToo hashtag-mozgalomnak ítélte az Év Embere elismerést. A közismert hashtag-kampány uralta a közösségi médiát 2017-ben, csak a Twitteren 1 millióan osztották meg 48 óra alatt.

A kampány sikere azt mutatja, hogy a közösségi médiának egyre nagyobb súlya van a szociális mozgalmakban, így egyre fontosabb ügyekre hívhatjuk fel a figyelmet. A #MeToo mozgalom kitalálója Tarana Burke aktivista, aki 10 évvel ezelőtt indította el azért, hogy hangot adjon a nők elleni zaklatásnak. A hashtag végül idén mindent elsöpört, amikor Alyssa Milano színésznő megosztotta Twitteren, és azonnal kész mozgalom született belőle. A kezdeményezéshez több millióan csatlakoztak világszerte a közösségi médiában.

Hamarosan hashtageket is követhetünk az Instagramon:

Hamarosan hashtageket is követhetünk Instagramon

Forrás: The Guardian