Hasít a Pinterest, nőhet a márkajelenlét a platformon

2 hónappal ezelőtt by in Pinterest Címke:, , ,

Egy évvel ezelőtt vezette be a Pinterest új eszközét a “Pinterest Lens-t”, amely hihetetlenül innovatív keresési lehetőséget kínál a júzereknek a platformon.

A felhasználók szívesen éltek az alkalmazás által nyújtott új lehetőséggel, hiszen a bevezetés óta már több, mint 600 millió vizuális keresést hajtottak végre a Pinteresten. Ráadásul az egy éves évforduló alkalmából, most egy újabb eszközzel is bővül a Pinterest, amely még kifinomultabb keresési lehetőségeket tesz majd lehetővé a felhasználóknak.

Nyerő lehet a Pinterest stratégiája

Jól látható a Pinterest esetében, hogy amíg a közösségi média többi szereplője egymással harcol, addig a Pinterest továbbra is legfontosabb jellemzőire és hűséges felhasználóira építi jövőbeni stratégiáját.

Habár az alkalmazás „csak” 200 millió felhasználóval rendelkezik, (ami csupán 1/10-e a Facebook táborának) ezek mintegy 93%-a kifejezetten vásárlás tervezésére vagy vásárlás érdekében keresi fel a Pinterestet, a kutatások szerint.

Az alkalmazás ráadásul igen széles érdeklődésű vásárlóközönséget ér el: divat, lakberendezés, művészet, élelmiszer, állatok, ruhák, szépségápolás és járművek témákban.

A jövőben tehát olyan márkák is megjelenhetnek majd a platformon, akik eddig figyelmen kívül hagyták azt a kommunikációjuk során.

Érdekel a Pinterest világa? Olvasd el korábbi bejegyzéseinket is:

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező