Így használd az Instagram live legújabb eszközét hirdetésekhez

3 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , ,

Az Instagram legújabb eszközét legutóbb már bemutattuk, a Go live with a friend opcióval ezentúl vendéget is hozzáadhatunk az élő közvetítésekhez. Először is fontos leszögezni, hogy a videók és a live videók generálják a legnagyobb reach-et  a közösségi oldalakon. A Live Stories használatával még nagyobb közönséget tudunk elérni, ugyanis ha hozzáadunk még egy vendéget, akkor az ő követőit is meg tudjuk szólítani. Íme néhány ötlet, amivel hatékonyan kihasználhatjuk a Go live with a friend lehetőséget Instagramon.

  1. Interjúk és Q&A

Az Instagram co-streaming funkciójával ezentúl élőben közvetíthetünk interjúkat, valamint kérdezz-felelek műsorokat is valamelyik rajongónkkal vagy influencerünkkel.

 

  1. Kollaborációk és takeover-ek

A kollaboráció és a takeover is alap a közösségi média marketingben, amit most ezzel az új funkcióval valóban kimaxolhatunk. Ezen a felületen élőben is menedzselhetjük az együttműködéseket az influencerekkel.

 

  1. Kollaborációk bejelentése

Ha pedig már fizetett együttműködésekről van szó, akkor mi lehetne hatásosabb, mint egy megosztott élő közvetítésben bejelenteni a partnerséget az influencer és a márka között? Ráadásul mindezt bejelenthetitek közösen!

 

  1. Kerekasztal beszélgetések

A kerekasztal rendkívül népszerű content mostanában, ezért most már ilyet is szervezhetünk a közösségi oldalon. A különböző résztvevőkön keresztül pedig szélesebb közönséget is elérhetünk.

 

  1. Nyereményjáték

Képzeljük el, hogy valamelyik követőnk becsatlakozik az élő közvetítésbe, és válaszol valamelyik kérdésünkre egy nyeremény fejében? Ezzel még több személyiséget és stílust vihetünk a márkánk oldalára.

A Go live with friend funkciót itt mutattuk be részletesebben:

Mostantól vendéget is hozzáadhatunk az élő közvetítésekhez Instagramon

Az Instagram legújabb eszközéről pedigg itt számoltunk be:

Az Instagram Superzoom lesz az új Boomerang

Forrás: Social Media Today 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező