Így hozz össze ütős pre-roll hirdetéseket

3 héttel ezelőtt by in Google, Social Media Címke:, , , , , , ,

Ha eredményes YouTube pre-roll hirdetésekkel akarsz dolgozni, akkor az a cél, hogy azonnal felkeltsd a felhasználók figyelmét, és elérd, hogy gyorsan reagáljanak. A Yoox legutóbbi kampánya éppen erre játszik rá, és bebizonyítja, hogyan lehetséges kivitelezni egy ilyen hirdetési formátumot úgy, hogy menő és látványos legyen.

Határozottan nagy kihívás elérni, hogy az emberek rákattintsanak a pre-roll hirdetéseidre, ezért rengeteg márka próbálkozik kreatív megoldásokkal a sikerért. A legutóbbi igazán menő és innovatív kampány ezen a téren, az olasz luxusmárkától a Yoox-tól származik. A brand a Stink Studios és a Google közreműködésével alkotta meg ezeket a sajátos hirdetéseket, amelyeknél csak egy esélyed van, hogy megvásárold a terméket, ha passzolod, akkor egy másik felhasználóhoz kerül a lehetőség. Ehhez természetesen hozzátartozik az is, hogy a hirdetés végleg eltűnik, és más opciód nem lesz megtalálni a képen látható termékeket.

A Yoox ezzel igazán kihasználta a real-time platformok nyújtotta lehetőségeket, ráadásul ezzel minden egyes hirdetésük valóban egyedivé válik. A hirdetések a cyber weekend alatt futnak a világ több országában, ráadásul a kampány decemberig tart. Ezzel a kísérlettel a Google olaszországi vezetője elmagyarázta, hogyan fordíthatják a márkák is a saját előnyükre a platform integrált eszközeit.

Az IKEA kreatív pre-roll hirdetéseiről itt számoltunk be:

A hétköznapi élet unalmassága jelenik meg az új IKEA hirdetésekben

Forrás: We Are Social Media

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező