Régen dédelgetett álmuk teljesül az Instagram üzleti felhasználóinak azzal, hogy a közösségi csatorna végre megoldást nyújt a posztok időzítésére. Az ütemezés lehetősége most részlegesen elérhetővé válik, bár nem közvetlenül az Instagram alkalmazásról.

A funkciót ugyanis csak olyan Instagram partnereken keresztül érhetik majd el a felhasználók, mint a Hootsuite, a Sprout Social vagy éppen a SocialFlow. Sajnos a hirdetések továbbra sem lesznek ütemezhetőek.

„Az Instagram tartalmak ütemezése prioritás volt 16 millió partnerünk számára” – nyilatkozta örömmel Roth Holmes, a Hootsuite vezérigazgatója, aki szerint az új funkció így is óriási segítséget nyújthat majd a nagy mennyiségű tartalommal dolgozó üzleti fiókok számára.

Az Instagram elképzelése szerint az újítás 2019 elejétől az összes felhasználó számára elérhetővé válhat majd.

Forrás: TechCrunch