Így reagált az IKEA a világ legdrágább festményének eladására

3 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , ,

Az IKEA továbbra is játékos a hirdetéseivel, és gyorsan reagált arra a hírre, hogy mintegy 450 millió dollárért kelt el Leonardo da Vinci Salvatore Mundi című festménye. A közösségi média hirdetést az IKEA belsős Creative Hub ügynöksége hozta össze.

A népszerű márka már megint a megfizethető áraira terelte a hangsúlyt ezzel az ötletes reklámmal, mint korábban a híressé vált Balenciaga kék táskájával. Ha ez nem lenne elég, a brand tovább folytatta a szellemes trollkodást, és közleményt adott ki, amiben elárulták, hogy a Leonardo-festmény áráért egész pontosan 15 millió Billy könyvespolcot lehetne venni.

Az IKEA kreatívigazgatója pedig viccesen megjegyezte, hogy az áruház hisz abban, hogy bármilyen lakást be lehet rendezni anélkül, hogy valamennyi megtakarításunkat ráfordítanánk, így bármilyen festményhez vagy képhez választhatunk keretet, akár még a reneszánsz kori képeinkhez is.

Az IKEA rögtönzött kis marketingkampányának tehát azonnal hatalmas sikere lett a közösségi médiában, hiszen sokan lelkesedtek az ötletes és valóban humoros megoldásért.

A svéd márka legutóbbi kampányáról itt számoltunk be:

A hétköznapi élet unalmassága jelenik meg az új IKEA hirdetésekben

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező