Ilyen lett az IKEA ünnepi kampánya

1 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , , ,

Idén az IKEA az ünnepekhez kevésbé kapcsolódó, de annál meghatóbb reklámfilmmel rukkolt elő. A spotban egy kisfiú határtalan szeretete jelenik meg az őt egyedül nevelő édesanyja iránt. De hogy jön ide az ikonikus svéd márka?

A „Crazy love” címre keresztelt spotban a kisfiú az IKEA Korken üvegeit használja fel, hogy meglepje anyukáját az ünnepek alkalmából.

Az IKEA marketingigazgatója elmagyarázta, hogy azt szerették volna elérni, hogy a csodás pillanatok egész éven át kísérnek, és nem akartak egy egyszeri hatásvadász ünnepi reklámot összedobni. Emellett pedig az volt a cél, hogy a brandinget a minimumon tartsák, de mégis felismerhető és önazonos kampányt hozzanak létre. A reklámot a kanadai Rethink ügynökség valósította meg. A kreatívigazgató víziója az volt, hogy a fogyasztó helyzetébe képzeljék magukat, tehát hogy egy boldog élethez és igazi otthonhoz nincs szükség drága holmikra, így most főként a kevésbé szerencsések inspirálták őket.

Az IKEA legutóbbi közösségi média kampányáról itt számoltunk be:

Így reagált az IKEA a világ legdrágább festményének eladására

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező