Íme a McDonalds első szponzorált Snapchat Bitmoji-ja

1 héttel ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , ,

A McDonalds és a Snap partnerséget kötött a legelső szponzorált Bitmoji bevezetésében, és a gyorsétterem csak reménykedik abban, hogy szeretni fogják.

A 3D-s Bitmoji alapja, hogy ellopja a kávés poharadat, amivel a McCafé termékeket akarják népszerűsíteni a platformon. Az egészen vicces feature-t a McDonalds amerikai kreatív és social media ügynöksége, a We Are Unlimited hozta össze. A kampány célja, hogy a gyorsétterem hatékonyabban tudja integrálni az ünnepi elemeket a szokásos stratégiájában. Így gyakorlatilag ők az elsők, akik megalkották egy saját márkás Bitmojit a népszerű közösségi platformon. Ez nem véletlen, hiszen egy felmérés kimutatta, hogy a Bitmoji népszerűsége idén 20 százalékkal nőtt, ezért a brandek is szívesebben kísérleteznek a formátummal.

A McDonalds USA marketingigazgatója, Morgan Flatley szerint a Snapchattel közös partnerséggel interaktívabb kapcsolatot alakíthatnak ki a fogyasztóikkal innovatív megoldásokkal.

A Snapchat legújabb filtereiről itt írtunk:

A Snapchat képfelismerő filterekkel támad

A legújabb hirdetési lehetőségekről itt adtunk hírt:

Újabb hirdetési opciók jönnek Snapchaten

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező