A felhasználók tartaloméhsége mérhetetlenül nagyra nőtt az elmúlt években. A közösségi csatornák követői ráadásul a közvetlen, könnyen érthető és minél aktuálisabb tartalmakat részesítik előnybe, amelyek a lehető legnagyobb felhasználói élményt nyújtják a számukra. Ezek koncepciójának megtervezése, legyártása és menedzselése azonban egyre nagyobb kihívás elé állítja a márkákat és a médiaügynökségeket is.

Kulcsfontosságú szerepet kaphat a fenti kihívás megfelelő kezelésében a hazai- és nemzetközi influencer közösség, amely mára az Instagram divat- és szépségipari kampányainak egyik leghangsúlyosabb tényezőjévé vált.

Érdemes a “micro-influencerekre” is építeni

Az Instagramon a 100.000-nél kevesebb követővel rendelkező véleményvezéreket is érdemes figyelembe venni a kampányok megtervezése során, hiszen a nemzetközi statisztikák szerint az ún. “micro-influencerek, már a divat- és szépségipar iránt érdeklődő felhasználók 75%-át képesek elérni és befolyásolni, virális tartalmaikon keresztül.

Sőt, a statisztikák szerint még a 10.000 fős követőtáborral rendelkező Instagram felhasználók is elérik a divattrendeket követők 37%-át és a szépségipar iránt rajongók felhasználók 43%-át.

Lelkes influencer rajongó vagy? Olvasd el a korábbi bejegyzéseinket is a témában:

 

Forrás: Social Media Today