Árcédula- és termékleírás funkciót vezet be az Instagram Európában is

3 hónappal ezelőtt by in Instagram Címke:, ,

A Facebook holdudvarába tartozó Instagram egy olyan funkció széleskörű bevezetését tervezheti, ami miatt világszerte webáruházak millióinak lesz majd szükséges átgondolni a social media aktivitását és ami még az olyan konzervatív marketing szakemberek érdeklődését is felkeltheti majd az Instagram iránt, akik eddig csak jópofa hóbortként tekintettek a platformra.

“Az Instagram nagyszerű hely az emberek számára, hogy szenvedélyeket fedezzenek fel vagy osszanak meg egymással. Ráadásul az emberek szeretnék minél jobban megismerni az Instagramon az általuk követett vállalkozásokat. Az árcédulák és a termékleírások széles körű bevezetése pedig éppen ezt a célt szolgálják majd, hiszen használatukkal a felhasználók azonnal a vállalkozások üzleti oldalán találhatják magukat”osztotta meg az Instagram csapata.

Instagram árcédula- és termékleírás a gyakorlatban

Last year, we launched a new shopping experience that allowed businesses in the US to tag products in their organic posts. From major brands to small businesses, more and more are using the shopping on Instagram feature to connect with customers in a fresh, immersive way—allowing people to seamlessly go from inspiration to information and purchase in just a few taps, and do so in a way that feels natural to the Instagram experience.To learn more about the shopping on Instagram tool, check out our recent blog post at the link below:https://business.instagram.com/blog/shopping-on-instagram-goes-global/

Közzétette: Instagram for Business – 2018. március 20.

 

Meglepő lehet, de az ötlet egyáltalán nem új keletű, hiszen az Instagram már 2016 novembere óta tökéletesíti és teszteli a funkciót, amely a kezdeti szakaszban több gyerekbetegséggel is küzdött, ezért kevésbé volt felhasználóbarát. Ennek ellenére már korábban is nagy érdeklődést keltett, az Instagramot üzleti felületként használó vállalkozásoknál.

“Az Instagram fokozatosan vezeti be világszerte az árcédula- és termékleírás funkciót, amit tavaly óta egyre több üzleti felhasználó kezdett el használni az Egyesült Államokban. Az újdonság most Ausztrália, Brazília, Kanada, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország és az Egyesült Királyság meghódítására készül és reméljük minél hamarabb elérhetővé válik majd Magyarországon is.”– osztotta meg a Marketingmorzsákkal Joanelli Tamás social media szakértő, a Be Social ügyvezetője.

Ahhoz azonban, hogy a vállalkozások használhassák az új funkciót, egy néhány napos profil felülvizsgálaton kell majd részt venniük, ahol a platform ellenőrzi, vajon megfelel-e a profiljuk a bevezetéshez szükséges követelményeknek.

Korábban is írtunk már az Instagramról, olvasd el ezeket a bejegyzéseket is:

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező