A Facebook új platformjával megkönnyíti a dolgunkat abban, hogy megfelelő influencert keressünk brandünkhöz – de az influencereknek is jó lehetőséget biztosít arra, hogy megmutathassák magukat a piacon. Jön a Brand Collabs Manager!

A Facebook a héten hivatalosan útjára indítja a Brand Collabs Manager dashboardot, melyen a márkák válogathatnak az influencer-kínálatból és kapcsolatba is léphetnek velük, így elindítva a közös együttműködést.

A platformon promóciónk vagy kampányunk jellemzőinek beállítása után (még azt is beállíthajuk, hogy olyan alkotókat találjuk, akik már alapvetően követnek minket), a márkánkhoz legjobban illő influencert találhatjuk meg, olyan adatokkal egyetemben, mint hogy hány százalékban illenek márkánkhoz, mekkora a közönségük és hogy milyen kategóriában működnek. Az influencerre kattintva pedig természetesen további hasznos információkat tudhatunk meg, többek között az előző együttműködésekről is.

A tartalomgyártóknak regisztrálniuk kell, hogy felkerüljenek a lehetőségekben gazdag platformra,  majd feltölteni minden adatukat. A profil külön videóval és media kittel is színesíthető. A profilok lájkolhatnak is különböző brandeket, így elejtve finom célzásokat. A belépés bárki előtt nyitott, így akár már most az induláskor regisztrálhatnak a magyar influencerek és márkák is.

A platformon született együttműködésekből a Facebook nem kap részesedést.

Forrás: Social Media Today