Itt az újabb Snapchat hirdetési formátum

7 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , , ,

Amikor már azt hitted volna, hogy a szelfid biztonságban van a hirdetésektől, megjelenik a legújabb Snapchat hirdetési formátum. Most a platform elérhetővé tette az animált filtereket a hirdetők számára is.

A legelső hirdető, aki lecsapott erre a szponzorált filterre, az amerikai Dunkin’ Donuts márka, aki az év legsötétebb napját ünnepelte ezzel a szűrővel. A brand közösségi média kampánya a fekete kávéjukat promotálta, és a kreatív a nap folyamán változtatja a színét az alapján, hogy mennyire sötétedik odakint.

A Snapchat legerősebb piaci előnye továbbra is az, hogy az interakció közeli barátok között történik, akik megbíznak egymás ajánlásaiban, így igazán erős influencer tényezőt jelentenek. Éppen emiatt a hirdetők is egyre szívesebben lépnek a Snapchatre, hogy létrehozzanak valami egyedit.

Természetesen filterek Instagramon és Facebookon is vannak, és már csak idő kérdése, hogy mikor lépnek a Snapchat útjára a szponzorált szűrőkkel.

Az idei év legnépszerűbb alkalmazásait itt mutattuk be:

2017 legnépszerűbb app újdonságai

Íme a legfontosabb pillanatok a digitális marketing világából:

8 érdekes adat a digitális marketing trendekről

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező