Itt vannak a Messenger és Messenger Day új statisztikái!

2 hónappal ezelőtt by in Facebook, Felhasználói élmény, Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

Múlt héten a Facebook végre közölte a Messenger Day felhasználóinak számát és az ehhez kapcsolódó további adatokat. A Messenger Day márciusban került piacra, amit a Facebook az Instagram Stories sikerén felbuzdulva fejlesztett ki.

A Messenger Day azonban ennyi idő alatt még nem hozta be a várt sikert, és ezt a számok is alátámasztják: jelenleg 70 millió napi felhasználója van. Összehasonlításképpen az Instagram Stories több mint 150 millió napi aktív felhasználóval büszkélkedhet, a WhatsApp Status pedig 250 milliós bázisra tett szert alig 7 hónap alatt.

A Facebook legújabb updateje szerint a Messenger felhasználóinak teljes száma elérte az 1,3 milliárdot, ami áprilisban még csak 1,2 milliárd volt.

Mit jelent ez számunkra?

Az tény, hogy az Instagram Stories sokkal jobb eléréseket produkál, de azért a Messenger Day-t sem kell feltétlenül hanyagolni, mert ettől még mutathatnak aktivitást a felhasználók. A Messenger célja jelenleg az, hogy a célközönség ne csak egyszerű chatként tekintsen rá, hanem elkezdjék adaptálni a további funkciókat is. Emiatt az alkalmazást influencerekkel is népszerűsítették, hogy megismertessék a közönséggel a további opcióit is.

A platform számára az egyik legnagyobb kihívás, hogy felvegye a versenyt a Snapchat népszerűségével a piacon.

A Messenger korábbi statisztikáiról itt számoltunk be:

Íme a legfrissebb Messenger statisztitkák

Az új Instagram Stories hirdetési lehetőségekről pedig itt írtunk korábban:

Még több lehetőség a hirdetők számára az Instagram Stories-ban

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező