Úgy tűnik, a Facebook új fejlesztése lehetővé teszi majd, hogy közvetlenül az esemény oldalán vásárolhassunk jegyet.

A rendezvények, koncertek eseményoldalán már egy jó ideje meg lehet adni a szervezőnek egy linket, hogy honnan lehet az adott bulira. De mi lenne, ha nem kellene átkattintani egy külső weboldalra, hanem ezt közvetlenül a Facebookon lehetne intézni?

Azt írja a The Next Web, hogy ez talán nem is annyira elképzelhetetlen, hiszen ez a funkció már feltűnt San Francisco Bay Areaban (a San Francisco- és a San Pablo-öblöt körülölelő városi régió Kalifornia északi részén). A lap szerint a közösségi oldal néhány független helyszínnel, művésszel már meg is állapodott erről.

jegyvasarlas-facebook

Arról egyelőre nem tudni, hogy mikor várható az, hogy szélesebb körben is elérhető lesz a funkció, illetve, hogy egyáltalán milyen földrajzi területeken férhetünk majd ehhez hozzá.