Jobb az engagement a márkák számára az Instagramon, mint a Facebookon

4 nappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , , , ,

Bár a Facebooknak kétszer annyi felhasználója van, mint a Instagramnak, úgy néz ki, a hirdetőknek jobb pálya lehet a képmegosztó platform engagement szempontból.

A SocialBakers a prágai Engage konferencián tette közzé új kutatását, mely szerint a különböző márkák nagyjából 3-szor, a hírességek pedig 3,6-szor nagyobb engagementet tudnak produkálni az Instagramon a Facebookhoz képest.

A kutatásban több millió Facebook- és Instagram-bejegyzésnél vizsgálták a lájkok, megosztások és kommentek számát.

Ettől függetlenül a SocialBakers elnöke, Jan Rezab megjegyezte, hogy mindez nem azt jelenti, hogy a hirdetőknek el kéne fordulnia a Facebooktól, inkább azt, hogy többet kellene koncentrálniuk az Instagramra, és arra nem csupán egy képmegosztóként gondolni, hanem egy konverziós területként.

A média számára a Facebookon viszont 4-szer több engagement érhető el, mint az Instagramon.

Az Instagram mellesleg nemrég jelentette be, hogy immár 700 millió aktív felhasználóval bír, ami csak még egy bizonyíték, hogy megéri nagy figyelmet szentelni a platformnak:

Elérte a havi 700 millió felhasználót az Instagram

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező