Jön: még nagyobb transzparencia a Facebook-hirdetésekhez

8 hónappal ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , , , , , ,

A Twitterhez hasonlóan a Facebook is bevezet egy új eszközt a hirdetések transzparenciájához, hogy meggyőződjünk a források hitelességéről. Ezáltal a felhasználók ellenőrizhetik, hogy milyen oldalról származik a hirdetés a „View Ads” gomb használatán keresztül.

A Facebook hivatalos közleménye alapján következő hónaptól mindenhol elérhető lesz ez az új kiegészítő. Ez azt is jelenti, hogy ezentúl még szigorúbban kell a platformon futó hirdetéseket valamilyen oldalhoz kötni, amit jelölni is kell a hirdetés létrehozásánál. Továbbá a politikai hirdetéseket kiemelten kezeli majd a Facebook, amihez egy archívumot is létrehoz a felület, ráadásul több adatot is mérhetünk majd. Emellett pedig a politikai hirdetések létrehozásához a Facebook további dokumentumokat is kérni fog, amivel igazolnunk kell a hirdetési célokat. A közösségi oldal már most felkészült arra, hogy esetleg sokan megpróbálnak visszaélni az új követelményeikkel, ezért várhatóan még több eszközt vezetnek be, amivel garantáltan elkerülhetik a csalókat.

Az új eszköz először Kanadában fog megjelenni, ezt követően pedig az USA-ban, végül következő hónaptól lassan globálisan is kiterjesztik.

A csoportokban is újabb eszközök jelentek meg Facebookon:

A Facebook új eszközöket tett elérhetővé a csoportokban

Így működik a Facebook hírfolyama:

Hogy működik a Facebook hírfolyama?

Forrás: Social Media Today 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező