Először Matt Navarra közösségi média szakértő szúrta ki, majd a TechCrunch portál is megerősítette, hogy az Instagram már javában teszteli annak a lehetőségét, hogy a jövőben akár a 24 óráig látható Stories posztok között is hirdetett bejegyzések jelenhessenek meg a népszerű kép- és videómegosztó alkalmazásban.

Navarra a Stories posztok alján megjelenő More menüpont lehetőségei között szúrta ki a vadiúj Promote opciót, amit kiválasztva beállítható, hogy a bejegyzés egy weblapra vagy a hirdető Instagram profiljára terelje tovább a nézőket, illetve meghatározható az is, hogy milyen közönségnek jelenjen meg a promótált poszt.

Van, akinek már elérhető az új lehetőség – Forrás: Matt Navarra / Twitter

Az új lehetőség természetesen az Instagramon jelen lévő márkáknak, vagy az influencerekkel együtt dolgozó cégeknek lehet kézenfekvő megoldás, hiszen újabb lehetőséget kapnak arra, hogy olyan felhasználókat is elérjenek, akik nem követik a brandet, hiszen a hirdetett Stories posztok ugyanúgy megjelennek majd a képmegosztó nyitóoldalának tetején, mint azon profilok bejegyzései, amikre a megcélzott emberek korábban feliratkoztak.

Forrás: Social Media Today