Jönnek a kontextus kártyák Snapchaten

2 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , ,

A Snapchat hamarosan bemutat egy új eszközt, ami a „context cards” néven fog futni a felületen. Ezzel a funkcióval több információt kaphatunk egy snap-ről, többek között elérhetőséget, címet és egyéb fontos tudnivalót. Ez különösen az éttermek, kávézók, szórakozóhelyek, bevásárlóközpontok, fuvarozó cégek stb. számára lesz számottevő marketing lehetőség, hiszen a felhasználók így újabb dolgokat fedezhetnek fel.

A kontextus kártyák fejlesztése olyan platformokkal együttműködve jött létre, mint például a TripAdvisor, Foursquare, Michelin, Goop, OpenTable, Uber, Lyft stb. Ezzel az alkalmazással most még nagyobb teret engedhetünk az egyéni élményeknek, hiszen az opción keresztül újabb és újabb lehetőségeket fedezhetünk fel. Viszont ez az újdonság egyelőre nem minden snap esetében lesz elérhető, ugyanis a Snapchat nem szeretné teljes mértékben marketingfelületté változtatni magát. Azt jelenlég még nem tudni, hogy pontosan milyen formában lesznek elérhetők ezek a funkciók. A kártyák olyan alapvető információkat tartalmaznak majd, mint például a cím, kontakt, fogyasztói vélemények, értékelések, telefonszámok, nyitvatartási idő stb.

Ettől függetlenül ez egy komoly üzleti lehetőség lehet a hirdetők számára, hiszen ez azt is mutatja, hogy a közösségi oldalon egyre nő a hirdetési potenciál. Egyelőre még nem lehet megjósolni az új alkalmazás sikerét, viszont a platform számára most az a legnagyobb kihívás, hogyan tud hatékonyan illeszkedni a márka megszokott, jól bevált arculatához.

A Snap Inc. legújabb eredményeiről itt adtunk hírt:

150 000 pár Spectacles-t adott el a Snap Inc.

Így támogatja a Snapchat a startupokat:

A Snapchat új programmal akarja támogatni a startupokat

Forrás: TechCrunch

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező