Jönnek a tagelhető termékek Instagramra

2 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , ,

Vásárlás Instagramon? Miért ne? A Facebook tulajdonában lévő képmegosztó újabb hasznos funkcióval bővült, mely egyenesen az online shopok álma.

instagram-product-tag-01

A kereskedők ugyanis hamarosan megjelölhetik áruikat a fotókon, azokat elnevezéssel és árral ellátva. A megjelölés nagyjából úgy működik, mint a személyek megjelölése – egyenesen magát a tárgyat jelölhetjük meg, a többi felhasználó pedig a bal alsó sarokban lát egy jelzést arra, hogy a képen termékeket helyeztek el, amire rákattintva már láthatjuk is a produktumok adait. Ha rákattintunk a termékre, egy külön, a terméknek szentelt oldalon találhatunk további információkat, de a kattintással akár azonnal meg is vásárolhatjuk a kiszemelt produktumot.

instagram-product-tag-02

Ismerős? Megeshet! A Pinterest a nyáron hasonló funkcióval drukkolt elő – bár ezen már meg sem lepődünk, a mostanában sokat inspirálódó Facebook kapcsán – gondoljunk csak a legutóbbi Prisma-ügyre, vagy persze az Instagram Stories-ra – vagy a Messenger Day-re.

Az Instagram egyelőre még csak kísérletezik a funkcióval, jelenleg 16 cég használhatja csupán, ők is tesztüzemmódban, szorosan összedolgozva az Instagram csapatával.

A frissítés mindenesetre sikerre van ítélve. Az eCommerce szerint a felhasználók 60 százaléka minden nap megismer legalább egy terméket az oldalon, és 75 százaléka meg is látogat oldalakat az alkalmazásról, illetve ismerőseinek beszámol az ott látott termékekről. Ráadásul a felhasználók is lassan megkönnyebbülhetnek, hogy nem kell a “link in bio” felirat miatt visszatérniük a márka kezdőlapjára, felesleges köröket futva.

Forrás: Social Media Today

Facebook Comments

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező