Két új eszköz érkezik a hirdetéskezelőbe

2 héttel ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , , , ,

Annak érdekében, hogy a hirdetők nagyobb rálátást kapjanak, hogy mi működik számukra és mi nem, a Facebook újabb tesztelési eszközöket vezet be. Ezekkel az opciókkal kreatívabban kísérletezhetünk a legjobban teljesítő hirdetéseinkkel.

Az első eszköz az ún. split test, aminek segítségével megnézhetjük, hogy melyik kreatívok teljesítenek a legjobban. Ezzel különféle hirdetési formátumokat tesztelhetünk, amiből kiderül, hogy melyik verzió hozza a legjobb eredményeket a céltól függően. Ez az új funkció még ebben a hónapban megjelenik világszerte a Facebook Ads Manager-ben.

A második újdonság az ún. Test and Learn funkció, amit szintén a hirdetéskezelőben érhetünk el. Ezt az új eszközt elsősorban marketing célokra fogjak tudni hasznosítani, hiszen ezzel megnézhetjük, hogy milyen stratégiák működhetnek a legjobban a kívánt eredmény érdekében. Egyszerűen csak fogalmazd meg a kérdésedet, és tudj meg többet a számodra működőképes megoldásokról.

Összességében tehát a hirdetők még több segítséget kapnak a legnagyobb közösségi oldaltól, hogy a lehető leghatékonyabban tudják létrehozni a hirdetéseiket.

A Facebook legfrissebb eredményeiről itt tájékozódhatsz:

Publikus a Facebook harmadik negyedévének statisztikája

A Facebook további új eszközeiről itt adtunk hírt:

Új eszközökkel érhetjük el az utazni vágyókat Facebookon

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező