Hónapok óta nem volt nagyobb újdonság az Instagram háza táján – maximum pletykák eltűnő számokról –, ám most itt egy igazán izgalmas finomság: egy új matrica, mellyel kvízeket indíthatunk.

Az új matrica segítségével maximum négy válaszlehetőségből álló kvízt hozhatunk létre. Helyes választ kötelező beállítani, így az eszköz közvéleménykutatás számára nem igazán lesz megfelelő.

A megjelenő Stories-tartalmon a felhasználók kiválaszthatják a nekik tetsző választ, azt pedig, hogy helyesen válaszoltak vagy sem, azonnal meg is tudják. Rossz válasz esetén a rendszer a jó választ is megmutatja.



Az alkotó a statisztikákban láthatja, hogy melyik választ hányan és kik választották.

 

Az újdonság csodálatos lehetőség lehet a brandek számára is, hiszen egy-egy, a márkáról, illetve annak szolgáltatásról vagy termékéről szóló kvíz nemcsak szórakoztató tartalom lehet, hanem remekül növelheti az elköteleződést, és persze ügyesen használhatjuk információk csepegtetésére is.

Forrás: Later