Úgy néz ki tényleg elindulhat a régóta várt LinkedIn forradalom és a jövőben remélhetőleg egyre több új funkcióról számolhatunk majd be a Marketingmorzsákon is a platformmal kapcsolatban.

Néhány héttel ezelőtt a csoportok munkáját megkönnyítő funkciókkal lepte meg a LinkedIn a felhasználókat, később pedig bevezette a Salary Insightot, amely a platformon feladott álláshirdetéseket tette még átláthatóbbá.

Most azt jelentette be a vállalat, hogy Snapchat-szerű szűrők és szöveges effektek bevezetését tervezi a jövőben, amellyel valószínűleg szeretnének kitörni az unalmas B2B alkalmazásokra jellemző világból és jelentősen megnövelni az interakciók számát. Az újítás minden felhasználó számára elérhető lesz.

Így néz ki az új funkció azoknál a felhasználóknál, akinél már megjelent:

Az újítás oka az lehet, hogy a LinkedInen is nagyon pozitív visszajelzése van a videóknak, ami a vállalat saját mérései szerint is hússzor (!) akkora interakciót vált ki a felhasználókból, mint egy normál poszt.

Az első információk szerint 3 szűrővel és 3 szövegstílussal jelentkezik a platform.

Forrás:  Be Social, LinkedIn