Már 200 millióan használják a Facebook Lite-ot

7 hónappal ezelőtt by in Facebook, Social Media Címke:, , , ,

A Facebooknak igencsak bejött a Facebook Lite bevezetése, hamarosan pedig új országokat készül meghódítani vele.

Míg az elmúlt egy évben a Twitter 10 millió, a Snapchat pedig 54 millió új aktív felhasználót szerzett, a Facebook 70 milliót. Hogy hogyan is képes erre a kék óriás? Úgy, hogy nem csak erőteljesen nyit a nemzetközi piacok felé, de komolyan figyelembe is veszi azok jellemzőit. Erre például jó példa az internet.org is, mely már 50 millió embert köt össze.

Ám van másik jó példa is, méghozzá a 2015-ben bevezetett Facebook Lite, mely idén már 200 millió felhasználót ért el. A Facebook Lite a Facebook lebutított verziója – kevesebb adatforgalmat igényel és maga a az alkalmazás is kevesebb helyet foglal el a telefonon – , mely azon felhasználóknak lehet hasznos, akiknek élőhelyén nincs jó szávszélességű internet és maximum 2G szélességgel tudják használni az appokat. A Facebook Lite óriási siker lett a Csendes-óceáni térségben.

A Facebook Lite-ról szóló eddigi híreinket itt olvashatod el!

A Facebook Lite sikersztorija pedig úgy néz ki, még korántsem ért véget. A Mashable információi szerint a Facebook hamarosan további országokban is jelen lesz, ahol sokszor van gond a rossz interneteléréssel: ilyenek például Dél-Korea, az Egyesült Arab Emirátusok, Olaszország vagy Izrael. Ezzel pedig a megcélzott országok száma 100-ra nő.

Ez természetesen a hirdetőknek is jó hír, hiszen a hirdetések így egyre több országba érnek el, ami a Facebook szerint hamarosan akár a kisvállalkozók számára is hasznos lehet.

Ezen felül a Facebook azzal, hogy valóban mindenhol megveti a lábát valóban világuralomra tör. Ez pedig a legnagyobb aduásza lehet a nagy riválissal, a Snapchattel szemben, mely továbbra is csak az amerikai piacot tudta leginkább meghódítani, az Facebook tulajdonában álló Instagram Stories pedig így tudott elterjedni helyette olyan jelentős régiókban, mint például Oroszország. Ha a Facebook Lite-tal együtt a Facebook fokozatosan bevezeti többi olyan szolgáltatását is, melyek a Snapchat funkciót utánozzák, a Snapchat már csak másodlagos szereplőként tud belépni a piacba. Hosszú távon a Snapchat pedig nem tud tovább fejlődni, ha csak az USA-ban tudhat magának jelentős szerepet.

Ráadásul az Instagram már ott is beérte a Snapchatet az aktív felhasználók számát tekintve és lassítja is az app növekedését:

Lelassította a Snapchat növekedést az Instagram Stories

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező