A Facebook hiába a világ legnagyobb közösségi oldala, akad egy komoly problémája: a fiatalok egyre kevésbé érzik menőnek az idén tizenöt éves portált, éppen ezért egyre kevesebb időt töltenek az oldalon, inkább az Instagramon vagy a Snapchaten lógnak.

Mark Zuckerbergék persze próbálják visszacsábítani őket, ezt a célt szolgálta a tavaly piacra dobott Lasso alkalmazás, és ezzel a céllal fejlesztették a LOL nevű szolgáltatást is, ami a fiatalok körében igencsak népszerű humoros mémek alkotására helyezte volna a hangsúlyt.

Senkit nem érdekelt a Facebook mémekre kihegyezett újdonsága – Fotó: TechCrunch

A feltételes mód pedig nem véletlen, ugyanis a Record magazin értesülései szerint a fejlesztés soha nem lát napvilágot, ugyanis az alkotókon kívül senkit nem érdekelt a Facebook újabb próbálkozása. A lapnak nyilatkozó források szerint a program tesztelésére felkért fiatalokat egyáltalán nem mozgatta meg az alkalmazás, és a visszajelzések hatására a közösségi óriás szépen kukázta is az egész projektet.

Forrás: Record