Közel hét év után a UPC Magyarország úgy döntött, hogy új csapatra bízza közösségi média stratégiájának és jelenlétének kialakítását és menedzselését. A három körös tender eljárás végén a cég a Be Socialt választotta ki, amihez szakmai megközelítésük mellett hozzájárultak a gondolkodásmódjukat is jól bemutató ügynökségi referenciamunkák is.

A július 1-én kezdődő együttműködésben az ügynökség feladata lesz a UPC közösségi csatornáira vonatkozó kommunikációs stratégia kialakítása, illetve a csatornák üzemeltetése az ügyféllel közösen.

„Amikor bizalmat kapunk egy ilyen nagy márkától, az minden esetben hatalmas felelősség, de nagy lehetőség is egyben. Az elkövetkező időszakban azon dolgozunk majd, hogy ebben az iparágban is megmutathassuk a közösségi média erejét.” – mondta az új megbízással kapcsolatban Ölveczky Tamás, a Be Social ügyfélkapcsolati igazgatója.

„A Be Social a pályázat és beszélgetések alapján pont azokat a kompetenciákat és megközelítést képes biztosítani, amelyekre a csapatunknak szüksége van. Kíváncsian várom, hogy egymást inspirálva mit sikerül kihoznunk a közös munkából!” – nyilatkozta Sólyom Balázs, a UPC Online igazgatója.