Már az Instagramra is elérhető a kollekció hirdetésformátum

1 héttel ezelőtt by in Instagram, Mobil, Reklám és marketing, Social Media Címke:, , ,

A kollekció olyan, a Facebookon már létező hirdetésformátum Instagramos megfelelője, amivel a szponzorált posztok keretében egyszerre akár több termék is megjeleníthető a képfolyamban, illetve lehetőséget biztosít arra, hogy a képmegosztó szolgáltatás felhasználói az alkalmazás használata közben böngésszék a kínálatunkat és vásároljanak egy könnyen átlátható felület segítségével, amit a hirdetés elkészítésekor az úgynevezett „Termékek értékesítése: Rács elrendezés” opcióval lehet megvalósítani.

Szponzorált posztnak egyaránt beállítható kép vagy videó, aminek az alján ízlésesen jelenik meg három konkrét termék, amiket megérintve előjön az úgynevezett vászon, ami kompatibilis a Facebook termékkatalógusával. Amire figyelni kell, hogy a megjelenítendő termékek 1:1 képarányúak és minimum 500 pixel szélesek és magasak legyenek. A poszt mellé természetesen szöveg is illeszthető, ami ebben az esetben maximum 90 karakterben limitált a képmegosztó.

Mivel az Instagram kollekció egy facebokos megoldás új megfelelője, így hirdetőként az is megoldható, hogy a kampányunk egyszerre fusson mindkét felületen, a különbség csupán annyi, hogy amíg a közösségi oldal a fő kép alatt négy terméket jelenít meg, addig az Instagram csak hármat, viszont ez nem probléma, hiszen a két platformon futtatott szponzorált poszt esetében a négy beállított termékből a rendszer kiválaszt hármat, ami a képmegosztón fog megjelenni a bejegyzésünk alatt.

Forrás: Instagram

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező