Már elérhető a kérdés funkció az Instagramon

1 hónappal ezelőtt by in Felhasználói élmény, Instagram, Mobil, Personal branding, Social Media Címke:, , , , , , , , , , ,

Ahogy korábban mi is beszámoltunk róla, tesztelők kiszúrták, hogy az Instagram egy olyan funkción dolgozik, amivel a Stories bejegyzések keretében arra buzdíthatjuk a követőinket, hogy kérdéseket tegyenek fel számunkra – sokat nem kellett várni az új lehetőség felbukkanására, hiszen a fejlesztők a hét elején mindenki számára elérhetővé tették az új funkciót, így már a magyar felhasználók is kipróbálhatják.

Arra biztathatjuk a követőinket, hogy kérdéseket tegyenek fel nekünk – Forrás: Pexels

A kérdés használata ráadásul roppant egyszerű, úgy működik, mint az összes többi korábbi lehetőség: mikor feltöltünk egy képet vagy videót Stories bejegyzésnek, a matrica ikonra bökve megtaláljuk a kérdés/válasz dobozkát, ahol mi magunk adhatjuk meg a kérdést (“Hova mentek nyaralni idén?”), de persze arra is van lehetőség, hogy mi biztassuk a követőinket, hogy ők kérdezzenek (“Mire vagy kíváncsi? Mindenre válaszolok!”), a nézők pedig az általunk bepötyögött szöveg alatt megjelenő szövegdobozban reagálhatnak a kérdésre/felhívásra – a két fél közötti kommunikációkor a hozzánk érkező válaszokat csak mi láthatjuk, ám mikor nekünk kell válaszolni, akár egész közönségünk előtt, újabb Storyval reagálhatunk. Persze itt is megoldható a privát válaszadás.

“A funckió sok szinten nyit meg új lehetőségeket. A felhasználók mindig  szeretik, ha egy branddel kommunikálhatnak, ahogy azt is kedvelik, ha egy brand kíváncsi a véleményükre. Ezzel ráadásul némiképpen rálátásunk is lehet a közönségünk véleményére.” – mondja Kanicsár Ádám András, a Be Social közösségi média szakértője. “Az új lehetőségekkel mindenképpen megnyílik egy új kapu azzal kapcsolatban, hogy miként kommunikáljunk egy újdonságról vagy hogyan mutassunk be egy terméket. Ám az új funkció használata mindenképpen nagyobb erőbefektetést is igényelhet. Ha biztosítjuk a lehetőséget, hogy minket kérdezzenek, fontos válaszolnunk is, minél hamarabb és minél komplexebb módon. Vagyis készüljünk fel, hogy plusz moderációra is szükség lesz!”

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező