McDonald’s: Nem jó ötlet bohóckodni!

1 évvel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, ,

Miután Az USA-ban (sőt, már közben Ausztráliában is) egyre több bohócészlelés történik (oké, ezt megmagyarázzuk: emberek ijesztő bohócoknak öltöznek be és embereket ijesztegetnek a sötétben rájuk merevedve, néha fegyverrel a kezükben) lassan a jelek szerint a marketingszakmának is hátat kell fordítani a bohócoknak az USA-ban.

Vagyis ha valaki bohócfigurás hirdetésekkel akarja feltölteni a hírfolyamot, vagy bohocós popup adokat készít, inkább most hagyja abba amit csinál.

ronald-mcdonald

Hiszen így tesz a világ egyik legismertebb cége, a McDonald’s is, ami egyik fő szimbólumát kénytelen pihenőre vonni. Az 1963 óta főmunkaidőben dolgozó kabalafigurát, Ronald McDonaldot a cég 2014-ben barátságosabbá varázsolta, ám jelenlegi körülmények között a vállalat úgy gondolja, hogy bohóckodni most nem a legjobb ötlet.

A cég egy sajtóközleményben fejtette ki, hogy egy ideig csökkenti Ronald megjelenésének arányát – így a nyilvános közösségi megjelenésekből most egy ideig kimarad szegény bohóc.

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező