Még több hirdetést ad el a Snapchat

1 évvel ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , ,

A Snapchat csupán június elején jelentette Snap Partners elnevezésű programját, mely különböző vállalkozások számára kínált képes és videós hirdetéseket a felhasználók Snapchat Stories feedjébe illesztve, és alig két hónap kellett hozzá, hogy a social media-platform még több reklámot biztsítson felületén.

Snapchat hirdetés

A Snapchat jelenleg minden felhasználónál napi 3 alkalommal mutat hirdetéseket: reggel, délután és éjszaka. Az elmúlt hetekben viszont érezhetően megnőtt a reklámok száma – az Adsweek megfigyelése szerint jelenleg nem számít, hogy ki mennyi kontentet tekint meg a platformon, mindenki ugyanolyan mennyiségű hirdetéssel találkozik. Vagyis aki megnéz nap 10 képet, nagyjából ugyanannyi fizetett tartalmat fog látni, mint aki 100 képet néz meg. Ez pedig erősen ronhtatja a felhasználói élményt.

Megváltozott a hirdetők száma is. Két hónapja a Snapchat még 10 vállalkozásnak – köztük a Verizonnak és a P&G-nek – ajánlotta fel a felületet, mára viszont a hirdetői kör jelentősen megnőtt, és már láthatunk hirdetéseket a Dunkin’ Donuts-tól, az Unilevertől, a Maybelline-től és a Starbuckstól is.

A hirdetések hossza maximum 10 mp lehet a Snapchaten és mindegyik hirdetés azonnal átlapozható. A hirdetések célközönségének beállítható kora, neme, élőhelye, terméktípusa, iskolázottsága és hogy milyen kontent iránt érdeklődik. Míg a Discover és Live Story funkciókban ha egy rövid videónál felfelé lapozunk, láthatunk egy hosszabb videót is, ez a Stories folyamába ágyazott hirdetéseknél nem így működik.

A hirdetések növelése jól mutatja, hogy a Snapchat milyen agresszív módon szeretné rohamosan növelni bevételeit – ami a jelek szerint sikerülni is fog neki. Míg idén 350 millió dolláros bevétellel számolhat, 2017-ben akár 1 milliárd dolláros bevételt is elkönyvelhet – igaz ennek elérése közben jelentősen csökkentheti a felhasználói élményt, mely hosszú távon nem lesz kifizetődő, igaz, a Snapchat fuckiói között vannak olyanok is, melyek értékesítése nem hoz jelentősebb változást a vásárlói élményben. Június és Július között a cég például 15 filtert adott el az USA-ban – ezek felhasználása a hirdető számára még egy egyszerű hétköznapon is megközelítőleg 600.000 dollárba kerülhet.

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező