Még több lehetőség a hirdetők számára az Instagram Stories-ban

2 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , ,

Az Instagram Stories még csak tavaly jelent meg, de a népszerűsége azóta is töretlen. Március óta pedig már hirdetések is indíthatók róla. A Stories hirdetésekkel a vállalkozások egyre több felhasználót tudnak elérni, az Instagram felmérései alapján pedig az is kiderült, hogy 50 százalékuk élt is már ezzel a lehetőséggel.

Az Instagram Stories-t mintegy napi 250 millió felhasználó használja rendszeresen világszerte, amivel ez a funkció egyre hatékonyabb és népszerűbb eszközzé válik, hogy megkülönböztethetővé tegye a márkákat és ösztönözze a potenciális fogyasztókat a vásárlásra.

Az Instagram funkcióját mostantól egyre rugalmasabban használhatjuk hirdetőként, miután egyre nagyobb szabadságot kapnak a platform kezelésében. A hirdetések lehetőségei a következő funkciókkal bővültek:

  1. Ezentúl a Facebookkal integrálva alkalmazhatóak a canvasek az Instagram Stories hirdetéseinkben.
  2. Elérhetővé válik egy új feltöltési eszköz, ami lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a már meglévő szerves sztorikat hirdetésekként felhasználják a Power Editorban, amivel felszabadítják a natív Instagram Stories kamerájának kreatív eszközeit.
  3. Optimalizálhatjuk a lokalizálást a Facebook, az Instagram és az Audience Network kampányainak futtatásához.

Canvas

Ezentúl a Facebook Canvas alkalmazásán keresztül a hirdetők sokkal kreatívabb és változatosabb megoldásokat is használhatnak majd a Stories-ban. Ez az új kiegészítő lehetővé teszi majd a fullscreen élményt, amivel a hirdető hatékonyabban felkeltheti a felhasználók figyelmét egyetlen hirdetésen keresztül.

Új feltöltési eszköz

Az új feltöltési eszközökön keresztül pedig most még egyedibb módon növelhetjük az engagementet a felhasználókkal, hiszen most lehetőség nyílik már meglévő organikus kreatívok feltöltésére. A hirdetők használhatnak olyan sokszínű kamera eszközöket, mint például az arc filterek, a boomerangok és a rajzeszközök, amik segítségével még egyedibb tartalmakat hozhatunk létre.

Lokalizálás

Ráadásul most az lokalizálás optimalizálása funkción keresztül az üzletek koherensebbé tehetik a kampányaikat, hiszen az Instagram Stories ezáltal automatikusan hozzákerül az Instagram, a Facebook és az Audience Network kampányaihoz.

Összességében tehát egyre bővül az Instagram Stories hirdetéseinek eszköztára, amivel ezentúl még többet tudunk kihozni a hirdetéseinkből ezen a felületen. Az új funkciókat heteken belül látni fogjuk világszerte.

A márkákhoz kapcsolódó legújabb Instagram eszközökről is beszámoltunk korábban:

Új eszközök Instagramon a márkához kapcsolódó tartalmak megjelölésében

Továbbá a több elemből álló posztok hirdetési opcióról szintén hírt adtunk:

Több elemből álló posztokat is hirdethetünk Instagramon

Forrás: Instagram blog

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező