Megéri emojikat használni Instagramon

3 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , ,

A Quintly kutatásai szerint az Instagramon jobban teljesítenek azok a profilok, amelyek posztjaikban használnak emojikat, amikkel mellesleg nagy mértékben növekedhet az elérés is. A kutatás elsőre picit nevetségesnek tűnhet, ám a hirdetők számára értékes információkat rejt.

A Quintly a kutatás során 20.000 profil 6,2 millió 2016-ban született posztját elemezte. A kutatásból kiderült, hogy a posztok több mint fele tartalmazott emojit.

A profilokat hat csoportra osztották a követők számát figyelve. A statisztikák szerint a legkevésbé sikeres profilok (melyek kevesebb, mint 1000 követővel rendelkeztek) sokkal kevesebb alkalommal használtak emojikat, 2016 végére csupán posztjaik 26 százalékában. Szemben a legnagyobb követőcsoporttal rendelkező fiókokkal (akiknek több mint 10 millió követője van) melyek posztjaiknak 75 százalékában tűnt fel egy-egy emoji. Mint azt a táblázatból láthatjuk,  az eltérés növekedése minden csoportot ugorva egyre jobban nő – vagyis az erő valóban az emojikban rejlik.

A felmérésből az is kiderült, hogy (kivéve a legnagyobb fiókokat tömörítő csoportot) 2016 január és december között az emojik használatának sűrűsége növekedett. Átlagban 19 százalékkal.

Más értékes információk is kiderültek. Az emojik használatával az engagement rate átlagban 17 százalékkal növekszik. Használatuk különbsége pedig a videós és képes tartalmaknál elenyésző.

A posztoknál jól le lehetett szűrni azt is, mely emojikat használják a felhasználóka legsűrűbben. A legnépszerűbb emoji a kamera, melyet majd 50 ezerszer használtak a megfigyelt posztoknál, de népszerűek a különböző kézjelzések és szívek is. A top 10-et itt lehet megnézni:

Forrás: We Are Social Media

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező