Szeptember 7-én került a boltokba a Sony által gyártott PlayStation 4 legújabb exkluzív játéka, a Marvel’s Spider-Man, amiben a közkedvelt Pókembert irányítva kell megóvni New York városát a szuperbűnözőktől és egyéb rosszarcúaktól. A videojáték az idei ősz egyik legnagyobb dobása, és a Sony nem bízta a véletlenre a marketinget, Olaszországban például egészen rendhagyó módon reklámozzák a programot.

Kell ennél jobb reklám egy játéknak? – Fotó: Twitter

Milánóban egy buszt állítottak be a folyóba, amin a Marvel’s Spider-Man hirdetései láthatók. A marketinges koponyák persze nem elégedtek meg ennyivel, hiszen az installáció úgy van megépítve, mintha maga Pókember járt volna a környéken, a legendás hálóival akadályozva meg, hogy a jármű végleg a vízbe merüljön.

A meghökkentő megoldás nemcsak azért zseniális a maga nemében, mert ügyesen hívja fel a figyelmet a videojátékra, de egyben üzenet is, hogy mire számíthat, aki megvásárolja a programot, hiszen Pókemberként a történet során nem egyszer hasonló szituációkba keveredhetnek a felhasználók, hol autókat, hol kamionokat kell a képen látható módon megállítani a Nagy Alma utcáin.

Forrás: Twitter