A Facebook új call-to-action gombot vezetett be a hirdetett tartalmakhoz, amivel a hirdetők WhatsAppon keresztül is elérhetik a felhasználókat. A legnagyobb közösségi oldal egyértelmű szándéka, hogy profitáljon a WhatsApp népszerűségéből is.

A napokban megérkezett a lehetőség a hirdetők számára, hogy beszélgetést kezdeményezzenek a fogyasztóikkal WhatsAppon keresztül is. Az új opció természetesen csak a hirdetett posztok esetében érhető el, amihez hozzáadhatjuk a legújabb CTA gombot. A funkció az Ads Manager-ben érhető el. Ezek a hirdetések kizárólag azoknál a usereknél jelennek meg, akik telepítették a chat alkalmazást. A külső megjelenése pontosan ugyanolyan lesz mint a többi hirdetésé azzal a különbséggel, hogy megjelenik rajta a WhatsApp logója.

A rossz hír viszont az, hogy ez az új funkció jelenleg a világ összes részén elérhető a hirdetők számára, kivéve Európában. Arról, hogy mikor jelenik meg nálunk is ez az új opció, egyelőre nincsenek információink.

 

A Messenger Lite legújabb adatait itt mutattuk be:

A Messenger Lite app elérte a 100 millió telepítést

A Facebook legújabb eszközéről itt számoltunk be:

A Facebook új eszközével elkerülhetjük a kéretlen üzeneteket

Forrás: We Are Social Media