A Facebook Power Editor néhány felhasználója a hónap folyamán találkozott egy új opcióval, amely lehetővé teszi, hogy megnézzék, miként mutatnak majd a hirdetéseik a hírfolyamban. Most úgy tűnik, hogy a közösségi háló ugyanezzel a funkcióval bővítette ki Ads Manager szolgáltatását – írja az AllFacebook.com.

Or Fialkov a Fialkov Digitaltól osztotta meg az alábbi példát, amely prezentálja, hogy az Ads Manager felhasználók hogyan láthatják a hírfolyamba szánt hirdetéseik előnézeti képét; jobbra pedig szintúgy az „edit text and links” (szöveg és linkek szerkesztése) szekcióban.

Azok a felhasználók, akik több kép beillesztése mellett döntenek, láthatják majd, hogyan fognak megjelenni azok mindkét elhelyezésben; továbbá a 600×225 pixelnél kisebbek a régebbi hírfolyam hirdetési formátumban fognak feltűnni.

Fialkov azt is észrevette, hogy erről a funkcióról már a Facebook Help Center is beszámol.

2013-09-30_1240

Ti eléritek már ezt a funkciót?