Megváltoznak a CTA gombok Instagramon

1 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

Az Instagram bejelentette, hogy update-elik a call-to-action gombok kinézetét a hirdetéseknél, amivel az Instagram-hirdetéseink sokkal letisztultabbá válnak majd. A képmegosztó közösségi platform szerint a változtatás oka az, hogy összhangot teremtsen a kreatívokkal.

A módosítás után a CTA gombok eredeti színe megváltozik, és majd felveszi a hirdetési kreatív alapszínét a képen látható módon:

Bár ez nem tűnik olyan jelentős változtatásnak, de ezzel a felület olyan hatást kelt majd, mintha a call to action rész is a képhez tartozna. Ezzel a módszerrel az Instagram még több hirdetést tud elérhetővé tenni a felhasználók számára, ami mostanra elérte a 800 milliót. A változtatás rendkívül természetes hatást kelt, és a végeredmény is kifinomultabb. Bár azt is hozzá kell tenni, hogy a megszokott kivitelezés helyett így kevésbé lesz feltűnő a hirdetés, de feltehetőleg pont ez a közösségi oldal célja.

Hirdetési tippekért kattints az alábbi linkre:

4 közösségi hirdetés típus amiről tudnod kell

Az Instagram Stories és a Facebook Stories összehangolásáról itt adtunk hírt:

A Facebook Stories elérhető lesz az üzleti oldalakon is

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező