Arra kérik a legnépszerűbb közösségi oldalakat, hogy egy hónapon keresztül teljesen más logóval találkozhassunk rajtuk. Október ugyanis a mellrák elleni küzdelem hónapja.

Ne csak a hírfolyamodat ellenőrizd, hanem magadat is – nagyjából így lehet visszaadni a mottóját annak a kampánynak, amit a közösségi média felhasználóinak indítanak szerdán. Október ugyanis a mellrák elleni küzdelem hónapja, ilyenkor rengeteg felhívással találkozhatunk. Legyen az tévéreklám, hirdetőtábla, közös séta, vagy akár egy sportesemény – tényleg szinte minden a figyelemfelhívásról szól.

És hogy az üzenet minél több fronton juthasson el az emberekhez, idén a közösségi médiát is bevetné a Breast Cancer Foundation (Mellrák Alapítvány), úgy, hogy a felhasználók a Facebook, a Twitter és az Instagram oldalán az alábbi logókkal találkozzanak majd:

facebook_mellrak_logo

twitter_mellrak_logo

instagram_mellrak_logo