Mellényúlás a Coca-Cola legújabb reklámja?

2 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , ,

A Coca-Cola számottevő érdekeltséggel rendelkezik Szaúd-Arábiában, ezért most egy új reklámmal jelentkezett az országban. Az óriásvállalat legújabb reklámjában ünnepli, hogy már a nők is vezethetnek az országban. A márka számításaival ellentétben az internet nem fogadta annyira lelkesen.

A Coca-Cola reklámja tulajdonképpen egy pár perces könnyed, vidám spot, amiben már a szaúdi nők is a volán mögé ülhetnek, és a termékre is jelentős hangsúly kerül.

A közösségi média visszhang nagyon vegyes volt: bár néhányan lelkesedtek a koncepcióért, de a többség sértőnek találta, hogy egy olyan komoly ügyet, mint a nők jogainak fontossága Szaúd-Arábiában, a Coke csupán kereskedelmi célokra használ fel. A sajtó szintén erősen bírálta a reklámot, ráadásul a New York Post is arról cikkezett, hogy a Pepsi féle Kendall Jenner reklámhoz fogható fiaskó. Bár talán ez túlzás, de a Pepsi és a Coca-Cola reklámja is azt mutatja, hogy a márkák valamilyen módon kommunikálni szeretnék a társadalmi változásokat, csak éppen banális eszközöket választanak, amivel természetesen az internetezők felháborodását is könnyen kiválthatják.

A közösségi média új kedvencéről itt számoltunk be:

A szörföző kaszás az Instagram legújabb sztárja

Ezt ne tegyük Facebookon:

8 dolog amit nem szabad megtenned Facebookon

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező